«Мандри Україною» Олександра Ком’яхова нагадують чорно-білі світлини, а ще – дорожні нотатки в альбомі спостережливого і вдумливого майстра, який вибудував у графіці свій світ і стиль.
Він знаходиться в досить широкому образно стилістичному діапазоні : від ювелірної передачі деталей архітектурної конструкції річкового моста до вишуканої бутоньєрки білих квітів, що викликають алюзії мистецтва модерну.
Художника цікавлять деталі, без яких неможливо уявити ціле : дощова линва вигадливої форми,приміські будиночки, що прагнуть виглядати як маленькі родові замки, дерева, чиї «танцюючі» силуети майстер виокремлює на пагорбах.
І хоча у графіці, на відміну від живопису, важче передати регіональні особливості пейзажу (світло, повітря, атмосферні явища), художник досягає цього за допомогою передачі рельєфу місцевості, впізнаваних особливостей того чи іншого краєвиду. Улюблена техніка майстра – пензель, чорнило, маркер, тому лінеарне вирішення його краєвидів соковите, пластичне, пастозне.
Карпатські пейзажі постають як м’ яко геометризовані обриси полонин і перебіги царинок, прозорі від чистого гірського повітря. В зображеннях дерев майстер підкреслює їх архітектонічну витонченість, хоча їх стовбури позначено відбитком часу. Це своєрідна флоропластика – з наростами губок, обплетеними «обіймами» витких рослин дикого винограду і плюща.
Художник завжди прагне обрати незвичний ракурс,що підкреслює профіль будинку, цікавий абрис покрівлі, живописно пророблений фасад, чергування плоских стін і «мозаїчної» кладки, або черепичного даху.
Орнаментальне плетиво дерев і гілля завжди «прикрашено» гірляндами зеленого листя, що вінчає їх вид зверху. З таким же пієтетом майстер зображує річкові пристані, обплутані-обсновані канатами і дротами, катерами біля причалу, мостами,їх своєрідно витонченою красою.
Значне місце в творчому доробку художника займає ілюстративна робота, присвячена мілітарній історії України, де Олександр Ком’яхов продовжує традиції С. Васильківського і М.Самокиша, започатковані їх унікальним виданням «Українська старовина».