Додаток 4
до ПРОТОКОЛУ № 20
від «17» грудня 2024 року
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Підстава: на виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов КМУ від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710, з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів закупівлі, ОКЗ «Харківський художній музей» оприлюднює на власному веб -сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,очікуваної вартості предмета закупівлі.
Найменування: ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ"
61002, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Жон Мироносиць,11, код ЄДРПОУ 02225826
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
Назва предмета закупівлі: Послуги з фізичної охорони об’єкта код згідно ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги (далі по тексту – послуга або послуги з фізичної охорони).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-17-022517-a
Вид процедури: Відкриті торги з особливостями.
П.10 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до прогнозованого кошторису на 2025 р. по КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних) 963 600,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог Законів України «Про музей та музейну справу» та інших нормативних документів, що регулюють відносини сторін з приводу охоронної діяльності.
Місце надання послуг – 61002, Україна, Харківська область м. Харків вул. Жон Мироносиць 9.
Строк надання послуг – з 01.01.2025 р. по 31.12.2025 р.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період надання послуг.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є години. Кількість постів – 1 цілодобовий.
Кількість годин розраховується : 365*24 = 8760 годин. Розрахунок годин: 365*24=8760 годин. (1 цілодобовий пост ).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 963 600,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Для розрахунку очікуваної вартості послуг обрано метод порівняння ринкових цін, шляхом запиту цінових пропозицій в учасників ринку на зазначену послугу.
Згідно вищевказаного методу порівняння ринкових цін, очікувана вартість закупівлі послуг, розраховується в два етапи:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк-ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К-кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
Цод = (105,00+107,00+118,00)/3=110,00 грн
2. Визначається очікувана вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц-очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод-очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V-кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
110,00 грн*8760= 963 600,00 грн.
З урахуванням вищевказаної формули, очікувана вартість предмета закупівлі на Послуги з фізичної охорони об’єкта на 2025 рік становить: 963 600 грн. 00 коп. (з урахуванням правил округлення чисел).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 963 600 грн. 00 коп. з ПДВ.
Кількість закупівлі – 8760 годин.
Дата публікації 17.12.2024р.